اهواز؛

نشست نقش زن در توسعه جامعه امروز در اهواز

زنان در شکل دهی به باورها و ساختن انديشمندانه جامعه نقش دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مشاور مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود : با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامي همواره به دنبال زندگي مطلوب تري براي مردم بوده و مي خواهيم براي شهروندان در سراسر کشور اسلامي، رشد و تعالي را به ارمغان بياوريم .

اشرف بروجردي با بيان اينکه زنان در شکل دهي به باورها و ساختن انديشمندانه جامعه نقش دارند اظهارداشت : نسل امروز و بخصوص زنان ما بر اين باورند که چرا نبايد شرايطي براي آن ها فراهم شود که نياز هاي امروزشان درهمين سرزمين محقق شود  .

وي با بيان اينکه بايد با ايجاد بستر مناسب و توجه هرچه بيشتربه نقش زنان در جامعه از خروج آن ها از کشور جلوگيري کرده و شرايطي را فراهم کنيم که دختران جوان به اين سرزمين تعلق خاطر داشته باشند گفت : عده اي توسعه را ادبيات غربي ناميده اند و کلمه پيشرفت را جايگزين کرده اند و اين ناشي از نگاه به صورت مساله است، اما واقعيت اين است که ما جزيي از جامعه جهاني هستيم .

وي  با بيان اين که نسل جوان امروز ما مطالباتي دارد که بايد به آنها توجه شود افزود  : درخصوص مفهوم توسعه، نگاه ما توسعه پايدار، متوازن و هماهنگ در تمامي حوزه ها است  ، اما در زمان حاضر دچار تعارض و دوگانگي در فهم مسائل شده ايم که موجب شده حرکت پوياي ما ايستا شود.

دوم تا هشتم شهريورماه به نام هفته دولت نامگذاري شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار