کرمان؛

سرقت واخاذی راهی به جز بند نداشت

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان امروز از دستگيري دو سارق اخاذ و کشف 4 فقره سرقت در عمليات ماموران كلانتري 16خبر داد.

سرقت واخاذی راهی به جز بند نداشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علي کشاورزي گفت : در پي اعلام چندين فقره اخاذي با سلاح سرد در سطح شهر کرمان،دستگيري سارق يا سارقان اخاذ در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود : ماموران کلانتري 16 اين فرماندهي طي يك سري كار اطلاعاتي موفق شدند يک سارق اخاذ را شناسائي و وي را دستگير كنند.

وی خاطر نشان کرد : سارق در بازجوئي هاي تخصصي ماموران انتظامي به 4 فقره اخاذي در شهر کرمان با يک دستگاه موتورسيکلت و با استفاده از سلاح سرد با همدستي يک نفر ديگر اعتراف کرد.

وي اظهار داشت : در جريان بررسي اين سرقت ها و در پي اعترافات سارق ماموران انتظامي با اقدامات اطلاعاتي، همدست وي را نيز شناسائي و دستگير كردند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: سارقان دستگير شده با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ کشاورزي با اشاره به اينکه سارقان با يک دستگاه موتورسيکلت که بنام خودشان نبوده اقدام به اخاذي مي کردند، که اين امر در پي کشف جرائم به تاخير مي انجامد از فروشندگان و افرادي که اقدام به فروش وسيله نقليه خود مي کنند: خواست به محض فروش وسايل نقليه خود نسبت به انتقال سند و اخذ پلاك جديد و يا رفع هر گونه عيب و نقص موجود اقدام كنند
انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرقت ، اخاذی ، همدست ، کرمان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.