احتمالا عباس و نتانیاهو به زودی دیدار می‌کنند

یک مقام فلسطینی از دیدار مستقیم احتمالی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک خبر داد.

احتمالا عباس و نتانیاهو به زودی دیدار می‌کنندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع تشکیلات خودگردان فلسطین از دیدار احتمالی رئیس تشکیلات خودگردان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک برای بررسی روند سازش خبر داد .

این منبع روز یکشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: محمود عباس و بنیامین نتانیاهو در آینده نزدیک دیدار و درباره امکان  از سرگیری مذاکرات میان  تشکیلات خودگردان و اسرائیل گفتگو خواهند کرد. 

این منبع بلندپایه  تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «در حالی که رایزنی‌ها و  تماس‌ها  از جانب  روسیه  و مصر برای بررسی امکان ازسرگیری گفتگوهای صلح ادامه دارد، طرف فلسطینی برای از سرگیری گفتگوها اعلام امادگی کرده است.»

این منبع تاکید کرد  مقامات  روسیه و مصر با هدف ازسرگیری مذاکرات صلح که از چند سال پیش متوقف شده است، می کوشند  دیدگاههای  مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل را به هم نزدیک کنند  و این در شرایطی است که تنش های امنیتی و سیاسی میان طرفین در سال‌های اخیر بیشتر شده است.

درهمین حال روزنامه یدیعوت آحارونوت  رژیم صهیونیستی در شماره دیروز خود  با انتشار گزارشی اعلام کرد  محمود عباس و بنیامین نتانیاهو  اول اکتبر (10 مهر) در مسکو دیدار خواهند کرد و این دیدار با میانجی‌گری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است نشست های مقدماتی برای  دیدار عباس، نتانیاهو و پوتین آغاز شده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: محمود عباس پنجشنبه گذشته با دو مقام اسرائیلی دیدارکرده بود و مقامات اسرائیلی در پایان دیدار تاکید کردند امکان از سرگیری گفتگوها بسیار زیاد است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار