خاش

مشکلات طرحهای کارآفرینی خاش مورد بررسی قرار گرفت

با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان، فرماندار، بخشدار مرکزی و شماری از مقامات محلی مهمترین مشکلات طرحهای کارآفرینی خاش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فرماندار شهرستان خاش گفت: حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی استان در خاش و بازدید از واحدهای تولیدی و اشتغالزایی برای رفع موانع و اختصاص تسهیلات لازم بود لذا انتظار داریم صندوق کارآفرینی امید با بهره گرفتن از ظرفیتهای خود به کارآفرینان سخت کوش و توانمند منطقه کمک کند.

محمداکبر چاکرزهی افزود: شماری از بانوان و برادران خلاق و علاقمند به کار توانسته اند با سرمایه گذاری شخصی خود واحدهایی را ایجاد و برای خود و اطرافیان شان شغل فراهم کنند.

وی اظهار داشت: ایجاد واحد پرورش مرغ بومی، غاز و مرغ شاخدار توسط یک بانوی توانمند در افتخارآباد و کمک به ایجاد شغل برای خانواده و نزدیکانش در کنار فعالیت چند جوان تحصیلکرده در مبحث تولید لبنیات و محصولات با کیفیت این موضوع و نیز راه اندازی واحد تولیدی محصولات دستی و پرده و ملحفه دوزی توسط یک بانوی خلاق و توانمند دیگر با استفاده از تسهیلات اندک نشان می دهد مردم منطقه با پشتکار و همت خود به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می اندیشند.

دینارزهی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان برای رفع مشکلات و نیز اختصاص دادن تسهیلات لازم به کارآفرینان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار