خاش

برگزاری نشست‌های وحدت و همدلی در خاش

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور بخشداران مرکزی و نوک آباد در روستاهای اسماعیل آباد و چاه احمد نشستهای وحدت و همدلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛بخشدار مرکزی شهرستان خاش در این گردهمایی با مهم برشمردن مبحث امنیت و تقویت وحدت و همگرایی در جامعه گفت: ضرورتهای وحدت و همدلی و هم اندیشی و هم افزایی باید در جامعه تبئین شود.

مجتبی شجاعی در اجتماع ساکنان روستائی اسماعیل آباد افزود: امروز اقدامات دولت با محور قرار دادن مبحث تکریم و تقویت عناصر اتحاد و یکپارچگی صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: توسعه استان پر پتانسیل سیستان و بلوچستان در راستای توسعه و رشد ملی از مسیر وحدت، توجه به دانش و فرهنگ و اقتصا ، نگاه مومنانه و از دریچه حرمت گذاری، توجه به قانون اساسی، حذف تعصبات بیجا، تقویت خرده فرهنگهای پسندیده، تعامل و هم افزایی قومی و مذهبی و غیره میسر می شود.

وی اظهار داشت: بهره برداری از دهها طرح مختلف کوچک و بزرگ در منطقه خاش و استان و کشور این امر را نشان می دهد که دولت در شرایط سخت مالی هم کارها را با قوت انجام می دهد.

بخشدار نوک آباد خاش هم گفت: عزتمندی و استواری نظام اسلامی ایران در سایه وحدت به دست آمده که در این راستا باید نگاه ویژه مقام معظم رهبری، دولت و علما و بزرگان تقریبی قدردانی کنیم.

مهدی جمشیدزهی در اجتماع مردم روستایی چاه احمد بیان کرد: دولت شرایط خوبی را برای خدمت به مردمان منطقه فراهم کرده که این مبحث عاملی مهم و موفقیت آمیز برای حفظ وحدت و همگرایی در جامعه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.