اهواز؛

پیام مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بمناسبت 8 شهریور

مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان بمناسبت هشتم شهريور، سالروز شهادت دولتمردان شهيد، رجايی و باهنر پيامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، متن اين پيام بشرح زير است:

باسمه تعالی

در تاريخ هر ملتي، رويدادهاي تلخ و شيريني رخ ميدهد که تأثير عميقي بر حيات اجتماعي مردم بر جاي نهاده و ميتوان گفت که تعيين کنندۀ سرنوشت و سازندۀ فرهنگ آن ملت است.

در کشور ما ايران، يکي از مهم ترين اين رخدادها تحقق نظام جمهوري اسلامي به رهبري حضرت امام خميني(ره) بوده است .

بزرگمردي که جهان، مانندِ او را کمتر به خود ديده، و شخصيت ممتازي که به تبعيت از او ، جان فشاني هاي فرزندان فداکار اين مرز و بوم، بزرگترين و عظيم ترين فراز تاريخ ايران را رقم زده است.

اين رويداد اگر چه حلاوت و شيريني پيروزي انقلاب اسلامي را در پي داشت اما وقوع حوادثي ديگر، فصل تازه اي در تاريخ انقلاب گشود.

خاطره شهادت هفتاد و دو تن دولتمردان نظام و شهادت دو چهرۀ صميمي و فداکار اسلام رجائي و باهنر که در کنار يکديگربه آتش کين منافقان سوختند، از جمله حوادثي است که هيچگاه فراموش نخواهد شد.

و اينک ، سالروز ترور و شهادت آن بزرگواران صديق، فرصت مناسبي است تا دستاوردها و گام هاي بلند دولت اسلامي در عرصه هاي مختلف به تصوير کشيده شده، زواياي مختلف خدمات گسترده خادمان مردم آشکار گردد.

هفته دولت فرصتي مغتنم پديد آورده است تا ياد و خاطره شهداي عزيز کارمند در روزهاي پرافتخار و حماسه‌ساز انقلاب اسلامي و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامي و يادشان را زنده نگه داريم.

شهداي معظم و ايثارگري که در مسير تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي از هر آنچه در دنيا بود دل بريدند و در جوار حق آرام گرفتند.

ضمن گراميداشت يادوخاطره شهداي معظم دولت و کارمند به ويژه شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به رياست محترم جمهور، هيات دولت و تمامي مديران  و کارمندان ارزنده، و تمامي نيروهاي پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامي ايران قرارداده‌اند، تبريک عرض نموده، با گراميداشت ياد دولتمردان شهيد، توفيق روزافزون همگان را در سايه توجهات حضرت‌ولي‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي از درگاه ايزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.