اصفهان؛

توزیع بن کتاب و نوشت افزاربه مناسبت هفته دولت در کاشان

مسوول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از ارائه بن کتاب و نوشت‌افزار به مناسبت هفته دولت و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خبر داد.

محسن استرکی،در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با همکاری یکی از انتشارات شهرستان این بن کتاب و نوشت‌افزار را درراستای تکریم و رفاه کارکنان و گسترش فرهنگ کتابخوانی با 20 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

وی، توزیع بن‌های تهیه شده را از تاریخ سوم تا ششم شهریور ماه بین دستگاه‌ های اجرایی شهرستان کاشان یادآو رشد و گفت:اعتبار آن تا 20 شهریور ماه اعتبار است که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از طریق روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به دریافت و توزیع آن بین کارکنان خود اقدام کنند.

به‌گفته‌وی، ارزش مطالعه و تفکر در سالم با سفارشات موکد اهل‌بیت(ع) نشان از اهمیتمطالعه و تاثیر آن بر زندگی است.

مسوول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، با تاکید بر اینکه کتاب‌خواندن و مطالعه یکی از ارکان اصلی زندگی و بقای انسان‌ها است گفت:انسان به‌وسیله مطالعه و تفکر در پدیده‌ها و دنیای پیرامون خود می‌آموزد که چگونه در برابر ناملایمات و مشکلات به حیات خود ادامه دهد و چگونه زندگی و حیاتش را برای خود و دیگر انسانها راحت‌تر، موثرتر و مرفه‌تر کند.

استرکی تصریح‌کرد:حضرت امام صادق(ع) می‌فرماید: خداوند بر همه نیکان و بدان با دادن توانایی خواندن و نوشتن و حساب کردن منت گذاشته است؛ اگر این توانایی نبود آنها همه چیز را به هم در می‌آمیختند .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.