کرمان؛

گاز چاه فاضلاب دوجوان حفار راخفه کرد

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان از مرگ دو جوان بر اثر ريزش چاه ، در منزلي مسكوني خبر داد.

گاز چاه فاضلاب دوجوان حفار راخفه کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد گفت: در پي تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110، مبني بر حادثه منجر به فوت دو جوان در چاهي در منزل مسكوني يكي از اهالي روستاي نصرت اباد از توابع شهرستان سيرجان ، بلافاصله تيمي از عوامل انتظامي به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي كارشناسي در محل و گفته هاي صاحب خانه مشخص شد دو جوان در حال حفر چاه منزل مسكوني بود كه به دليل نزديكي به چاه فاضلاب قديمي، چاه سوراخ شده و ورود فاضلاب به چاه جديد موجب گاز گرفتگي افراد شده و آن ها را به دام انداخته است.

فرمانده انتظامی سیرجان خاطر نشان کرد : با تلاش تيم هاي امدادي حاضر در محل افراد حادثه ديده از عمق 5 متري اين چاه به بيرون كشيده شدند كه متاسفانه بر اثر گازگرفتگي و خفگي جان خود را از دست داده بودند.

وي تصريح كرد: مرگ اين دو جوان توسط تيم اورژانس 115 كه در محل حضور داشتند تأييد و اجساد آن ها با هماهنگي مقام قضايي به سردخانه انتقال يافت.

سرهنگ ايران نژاد در پايان ضمن توصيه و هشدار به کارگران از آنها خواست قبل از شروع کارهاي فني و ساختماني نکات ايمني را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: چاه ، ریزش ، سیرجان ، امدادی ، خفگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار