ساری،

افتتاح مدرنترین کارخانه شالیکوبی کشور در محمودآباد

مدرنترین کارخانه شالیکوبی کشور با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در محمودآباد بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 12000 متر مربع و با زیربنای 7000 متر از سال 91 عملیات احداث آن آغاز شده و در دو بخش پاربولینگ و میلینگ فعالیت خود را آغاز نموده است.

یحیی یوسف پور افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 40000 تن برنج در سال و با اشتغال 25 نفر در راستای حمایت از تولیدات داخلی و با شناخت کامل از بازار تولید و فرآوری های برنج و به منظور بهبود کیفیت و افزایش راندمان تولید برنج داخلی و کاهش ضایعات در زمینه ارقام پر محصول برنج راه اندازی شده است.

حسن خیریانپور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری مازندران در این مراسم گفت: تمام عزم و اراده دولت خدمتگزاری مطلوب تر و بهتر به مردم با نگاهی اعتدالی در مجموعه کل کشور می باشد.

وی گفت : امسال در هفته دولت 800 پروژه در قالب طرحهای تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری شد.

وی افزود: دولت علیرغم تمام مشکلات اقتصادی و تحریم های تجاری که با آن مواجه بود توانست کارنامه موفقی در خدمتگزاری به مردم را ارائه دهد و امسال در سایه تلاش مدیران دولت تدبیر و امید ،تنها در حوزه فن اوری اطلاعات 300 میلیارد تومان طرح در استان بهره برداری شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري مازندران همچنین با اشاره به تلاش دولت برای راه اندازی و تقویت واحدهای صنعتی در کشور گفت: 51 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 47 واحد صنعتی و تولیدی در مازندران به منظور تکمیل واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش بنگاههای اقتصادی زود بازده در هفته جاری پرداخت شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار