کرمان؛

درخشش شهیدان رجایی و باهنر در آسمان ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهیدان باهنر و رجایی همانند ستاره ای پرفروغ در آسمان ایران درخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد دیشب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی در کرمان با بیان اینکه این دو، همانند ستاره ای پرفروغ در آسمان ایران درخشیده‌اند که مسیر درست را به ما نشان می دهد، تصریح کرد: خداوند متعال در آیات متعدد به توصیف بندگان شاخص و ممتاز خود پرداخته است و با 3 خصیصه برجسته از آنها یاد می کند.

وی ادامه داد: قرآن در اندیشه تربیت انسانی هایی است که آراسته به ایمان به خدا، قیامت، وحی، قرآن و وجود اقدس پیامبر اعظم است و عنوان شده است که جان اینگونه انسان ها نورانی خواهد شد.
ابوترابی فرد با بیان اینکه سلوک به عقل، ایمان و معرفت وجوه تمایز بین انسان و حیوان است اظهار کرد: بین انسان و حیوان غرایز مشترکی وجود دارد به طوری که برخی از مشترکات حیوان، از انسان قوی تر نیز می باشد.
وی با اشاره به اینکه ایمان راه را به انسان نشان خواهد داد، تصریح کرد: خوشا به حال زنان و مردانی که تلاش، تحصیل، تشکیل خانواده می دهند و ... با معرفت ، علم و ایمان انجام می دهند.
ابوترابی فرد افزود: ما سرمایه ای غیر از عمر نداریم که در حال ذوب شدن است و تنها افرادی ضرر نمی کنند که با ایمان و عمل صالح رفتار می کنند.
وی با اشاره به اینکه تنها دغدغه رهبر معظم انقلاب، اوج گرفتن در ایمان و عمل صالح می باشد، اذعان کرد: دفاع مقدس ثمره شیرین ایمان و عمل صالح است، همچنین شهدای استان کرمان در مدرسه ایمان و عمل صالح به این مقام رفیع نایل شده اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب که شهید رجایی مهاجر علی الله بود و نقطه اوج آن شهادت فی سبیل الله بود، عنوان کرد: شهید باهنر مایه افتخار مردم استان کرمان است، او نیز مهاجر علی الله است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.