ارومیه؛

تغییر وضعیت افراد دارای کارت معافیت پزشکی در دستور کار نظام وظیفه

معاون وظیفه عمومی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از قبول درخواست بررسی و تغییر وضعیت افراد دارای کارت معافیت پزشکی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون وظیفه عمومی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: افرادی که به دلایل مختلف جسمی و روحی کارت معافیت پزشکی دریافت کرده اند در صورت بهبودی می توانند بررسی و تغییر وضعیت نظام وظیفه خود را درخواست کنند.

معاون وظیفه عمومی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی درنشست خبری با اشاره به این که در طول سال 12مرحله اعزام مشمولین زیر فوق دیپلم و 6دوره لیسانس و بالاتر را داریم گفت: از این به بعد دفترچه اعزام به خدمت به آدرس مشمولین فرستاده نخواهد شد و باید مشمولین با مراجعه به دفاتر پلیس+ 10 دفترچه مذکور را دریافت کنند.

سرهنگ جعفرزاده با بیان این که افراد دارای کارت معافیت پزشکی می توانند درخواست بررسی و تغییر وضعیت نظام وظیفه خود را کنند افزود: برای مشمولان غایب و سربازان فراری نیز جهت پرداخت نقدی جریمه خود تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: همه دانشجویان و محصلان بعد از اتمام یا فارق شدن از تحصیل یک سال فرصت دارند تا خود را برای اعزام به خدمت سربازی معرفی کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
چه خوب