اهواز؛

افتتاح سیستم جامع شهرسازی و نوسازی شهرداری اندیمشک

با بهره برداری از این طرح، قابلیت پیگیری لحظه‌ای وضعیت پرونده برای شهروندان بدون حتی مراجعه به شهرداری فراهم و بی‌نظمی‌ها و دغدغه‌های ناشی از آن، کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهردار اندیمشک، محمد رضا پاپی گفت: با هدف گسترش خدمات و تسهیل نیازهای شهرداری اندیمشک سیستم جامع شهرسازی و نوسازی شهرداری اندیمشک افتتاح شد.

محمد رضا پاپی اظهار داشت: با هدف گسترش خدمات و تسهیل نیازهای شهرداری اندیمشک سیستم جامع شهرسازی و نوسازی شهرداری اندیمشک افتتاح شد.

وی افزود: این سیستم برای اولین بار در شهرداری اندیمشک و در 13 محور خدمت رسانی و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال طراحی و به بهره برداری رسیده است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد:  سیستم جامع شهرسازی،  نوسازی و GIS  با هدف تسهیل و تسریع در انجام امور درخواستی مراجعین طراحی و اجرا شده و برای تأمین سرورهای الکترونیکی آن، بیش از 700 میلیون ریال اعتبار مالی اختصاص یافته است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح، قابلیت پیگیری لحظه‌ای وضعیت پرونده  برای شهروندان بدون حتی مراجعه به شهرداری فراهم و بی‌نظمی‌ها و دغدغه‌های ناشی از آن، کاهش یافته  و شاهد گسترش رضایت‌مندی کارکنان شهرداری و شهروندان از خدمات شهرداری اندیمشک خواهیم بود.

پاپی بیان کرد: کاهش هزینه مالی و اتلاف وقت شهروندان، جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای با پرونده‌ها، ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر ومشاغل در سیستم، انجام محاسبات درآمدی به صورت دقیق، تسهیل در اخذ عوارض و درآمدهای شهرداری‌ها از جمله خدمات طرح جامع شهرسازی اندیمشک بوده که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی افزود: قابلیت دسترسی آسان و سریع به کلیه اوراق اسکن شده، امکان تهیه گزارش‌ها و نمودارهای آماری در سطوح مختلف، ساخت انواع لایه‌ها با استفاده از پرس‎وجوها،  استفاده از ابزارهای جدید اتوماسیون امور، افزایش بهره‌وری و حرکت در جهت تکنولوژی جدید، تحقق اهداف شهرداری و شهر الکترونیک از دیگر محورهای اجرای طرح جامعه شهرسازی شهرداری اندیمشک است.

شهردار اندیمشک اظهار کرد:  هم چنین بیش از این و به مناسبت هفته دولت، پارک 72 تن اندیمشک نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال  و با حضور معاون استاندار خوزستان افتتاح شد.

وی گفت: این پارک در مساحت 2 هکتار شامل چهار هزار متر کف پوش، سه هزار متر جدول گذاری، 15 هزار متر فضای سبز و آب نمای موزیکال در درزین خانه سابق اندیمشک به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.