اهواز؛

در دستور کار قرار گرفتن ارتقای کیفیت سرویس های مخابراتی

مدیرکل مخابرات خوزستان گفت: بعد از برداشتن تحریم ها ساختار سوئیچ و شبکه تلفن همراه را به صورت کامل تعویض و سیستم یکپارچه را نصب کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل مخابرات خوزستان مسعود مشیدی بیان کرد : از ابتدای سال کیفیت پشتیبانی سرویس های مخابراتی را به صورت کامل در دستور کار قرار داده ایم تا مردم به خوبی این شرایط و بهبودهای حاصل شده را لمس کنند

وی افزود: مخابرات تا قبل از برداشتن تحریم ها برای خرید تجهیزات با مشکلات بسیاری مواجه بود ولی بعد از برداشتن این تحریم ها توسط دولت تدبیر و امید موفق به خرید تجهیزات خوبی شدیم.

مدیرکل مخابرات خوزستان تصریح کرد: طی چند ماه اخیر ۲۰۰ سایت استان خوزستان راه اندازی شد که تعداد این سایت ها هم اکنون به یک هزار مورد رسیده است.

مشیدی بیان  داشت : نصب سیستم های یکپارچه برای تلفن های ثابت استان را به منظور افزایش میل و رغبت مردم به استفاده از تلفن ثابت انجام دادیم. با این کار هزینه ها نیز نسبت به قبلا بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: مردم باید بدانند که هزینه تلفن ثابت نسبت به تلفن همراه کمتر و ارزان تر است. همچنین قیمت اینترنت مخابرات به شدت کاهش پیدا کرده و میزان قطع و وصلی آن هم به کمترین حد ممکن رسیده است.

مدیرکل مخابرات خوزستان افزود: سعی کرده ایم از ابتدای سال کیفیت پشتیبانی سرویس های مخابراتی را به صورت کامل در دستور کار قرار دهیم تا مردم به خوبی این شرایط و بهبودهای حاصل شده را لمس کنند.

مشیدی گفت: با خلاقیت و نوآوری اقدام به ساخت دو سوئیچی کردیم که قیمت های مشابه خارجی آن ۲ میلیارد تومان است ولی کارشناسان این استان با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان موفق به ساخت آنها شدند.


وی در خصوص آنتن دهی بسیار ضعیف در شهرستان اندیکا بیان داشت: پوشش تلفن همراه اول در سطح کشور ۹۸ درصد است. البته در برخی نقاط محدودیت هایی هست ولی به صورت کلی ما تعهد داریم که تمامی فرمانداری های استان با هم ارتباط تلفنی مداوم داشته باشند و نباید قطع شود.

مدیرکل مخابرات خوزستان اذعان داشت: مشترکان اپراتورهای مختلف می توانند با حفظ شماره خود و پرداخت هزینه جابه جایی اقدام به تغییر اپراتور کنند.

مشیدی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲۰ هزار مشترک دائمی و سه میلیون مشترک اعتباری همراه اول در خوزستان داریم. همچنین مشترکین تلفن ثابت این استان نیز یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار