قزوین؛

یادواره شهید رجایی در قزوین

تقوا، پاکی، صداقت و راستگویی رجایی عامل ماندگاری نامش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  رئیس سابق دانشگاه علامه تهران، در یادواره شهید رجایی در مسجد امام خمینی قزوین گفت: رجایی برخوردکننده با مستکبران بود و ساده زیستی او را ماندگار کرده است و باید از رجایی درس ایثار و از خود گذشتگی آموخت.

یادواره شهید رجایی در قزوین

حجت‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی افزود:رئیس جمهور محبوبی که با اخلاص وارد عرصه حکومت و ریاست جمهوری شد و همواره با مردم با تواضع برخورد می کرد .

وی افزود: او اسلام و کشور را همچون منافقین فدای خود نمی کرد بلکه خود را فدای اسلام کرد و باید از رجایی درس مقاومت و دفاع از اسلام را آموخت .

وی با بیان اینکه هرکس دین خدا  را یاری کند،  خدا به او را عزت می دهد و رجایی طی ۲۸روز ریاست جمهوری در دل خدا و مردم ورود کرد  و خداوند او را عزیز خود و مردم کرده است .

این محقق و پژوهشگر دینی ادادمه داد: کسانی که خود را وارث رجایی، باهنرو بهشتی می داند، باید بدانند تقوا و ایثار در طاعات و عمل به قران کریم است.

وی  با اشاره به حقوق های نامتعارف و فیش های نجومی برخی مدیران گفت : خدمت به مردم هدف آنها نیست در صورتی که رجایی بدنبال ذخیره مال نبود.

رئیس سابق دانشگاه علامه تهران با اشاره به در کنار هم قرار گرفتن دولت مردان و مردم در برخورد با منافقین و خاطیان فیش های نجومی گفت: نباید در این زمینه دیگر سکوت کرد و پیام رجایی مقاومت در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و نفاق و افرادی است که می خواهند ارزش ها را بشکنند.

 وی اضافه کرد: با مشاهده این حقوق ها، افراد خدمتگزاری که برای رشد کشور و چه کشاورزان وکارگران و صنعتگران که تلاش می کنند ، مایوس می شوند و اگر با آنها برخورد نشود خلافکاران رشد می کند و دیگر انگیزه ای برای جوانان و خدمتگزاران باقی نمی ماند در صورتی که آنها  ذخایر و سرمایه انقلاب اند.

حجت الاسلام شریعتی افزود: اگر با این افراد برخورد نشود نا امیدی مردم، حتی آن کارگری که در مقابل کوره کار  می کند و جوانی که مشکل وام ازدواج دارد، ایجاد می شود و باید با خاطیان برخورد شود.

وی افزود: اجازه ندهیم که مفسران و آلودگان روح انقلاب را از انقلاب را بگیرند و اهداف آن را در جامعه کمرنگ ودوباره نفاق را در بین مردم بیدار کنند درصورتی که ملت ایران از  منافقین زجرها  کشیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.