تبریز؛

برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس کلیبر

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس در شهرستان کلیبر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محرمی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس از بیست و سوم تا بیست و ششم شهریورماه در شهرستان کلیبر خبر داد و گفت: جشنواره یاد شده در سه بخش مسابقه، جنبی و مهمان با شرکت هنرمندانِ استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و گیلان، 23 تا 26 شهریور ماه جاری در شهرستان کلیبر برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج و تبیین جایگاه ویژه عشایر و روستائیان منطقه در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان، تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایر منطقه و نقش روستائیان و عشایر منطقه در تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی و اخلاقی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

محرمی افزود: همچنین تبیین نقش روستائیان و عشایر منطقه در دفاع مقدس، نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستایی و عشایر منطقه در زندگی امروزی آنها، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر منطقه در تولید سرانه استان و تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر منطقه در جذب گردشگر از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی و هنری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.