عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران:

بازداشتی‌های فتنه 88 در جلسه نیاوران برای اعضای شورا تعیین تکلیف می‌کنند

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به نقش یکی از سران فتنه و تعدادی از بازداشتی های فتنه 88 در انتشار اخبار «املاک نجومی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پیرهادی در اینستاگرام خود نوشت: « انتخابات هیأت رئیسه ی شورای شهر برگزار شد. به لطف خدا اینجانب در کنار آقایان چمران، طلایی، تقی پور و قناعتی در هیأت رئیسه ابقا شدیم و اما چند نکته:

1. شنبه شب و پس از به اصطلاح افشاگری که علیه بنده و چند عضو اصولگرا و انقلابی شورای شهر صورت پذیرفت، برایتان نوشتم: «به لطف خدا ترکیب هیأت رئیسه شورای شهر تهران تغییری نمی کند...مردم به زودی بی اخلاق ها را خواهند شناخت.» حالا بیش از آن که از تحقق پیش بینی خود خوشحال باشم، در تعجبم از جماعتی که برای تصدی یک مسئولیت ساده چگونه خود را به آب و آتش می زنند. مگر عضویت در هیأت رئیسه شورا چه دارد جز مسئولیت بیشتر؟

2. اما آن چه بیشتر مورد تعجب است، آن که جماعتی که سراپا در انواع فساد اقتصادی و اداری غرقند، چهره ی اخلاق مداری به خود گرفته اند و ما را به اخلاق و سلامت اقتصادی دعوت می کنند. وعده داده بودم که ناگفته ها را بگویم اما خدا می داند که قلم را یارای نوشتن نیست. در رسانه ها دیدم کسی گفته بود که پیرهادی و آباد و قناعتی و ... باید رد صلاحیت شوند چون تخلف کرده اند. این اما از لطایف الحیل روزگار است که او خود بازداشتی فتنه ی 88 است و فقط باید رأفت نظام اسلامی باشد که در برابر تمام بنیان هایش قد علم کنی و بعد بتوانی بر صندلی شورای شهر پایتختش تکیه بزنی. فرد دیگری از همین قماش در چند سال اخیر عضویت در هیأت مدیره ی 9 شرکت اقتصادی را در کارنامه خود ثبت کرده و آن دیگری برج ساز مشهور تهران است.

3. من مانند سایر همکارانم به دستگاه قضا شکایت برده ام و آن را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد. می دانم که به قول شهید مطهری «قطار ایستاده را سنگ نمی زنند و سنگ نثار آن قطاری است که حرکت می کند و به پیش می رود».

4. اخبار موثق حکایت از آن دارد که یکی از سران فتنه در سناریوسازی اخیر نقش محوری داشته و جلسه اتاق تخریب با حضور او برگزار شده است. در این هفته دولت که بنا بر قاعده، دولت باید در موضع پاسخگویی باشد و درست چند روز پس از یادآوری مقام معظم رهبری که «از حقوق های غیرقانونی به سادگی نگذرید»، تیم عملیات روانی به فکر تخریب جریان اصولگرا در شهر تهران افتاد. همان تیمی که در سال 88 هم نقشه بی حیثیت کردن نظام و نهادهای قانونی آن را کشیده بود، در آن جلسه نیاوران که اتفاقا بازداشتی های فتنه 88 هم حضور داشتند و جلسه با 2 روز تأخیر برگزار شد تا آن همکار خارج رفته شان هم بازگردد. نتیجه جلسه هم همین بی اخلاقی است که در رسانه های اصلاح طبان و دولت اعتدال می بینید. 

تصمیم گرفتند دروغ املاک نجومی را در برابر فیش های نجومی مطرح کنند تا هم سخن رهبری پیرامون پیگیری حقوق های غیرقانونی فراموش شود و هم جریان اصلاحات و اعتدال که حیثیت خود را در این قضیه در افکار عمومی از دست رفته می بیند، اعتبار خود را باز یابد.
حال به فرض که موفق می شدید. به فرض که اصلا آن قدر جوسازی شما مؤثر واقع می شد که جریان شما اختیار هیأت رئیسه شورای شهر را در اختیار می گرفت. با حرمت شکسته ی اخلاق چه می کردید و مردمی که بعدها خواهند پرسید: «این جماعت واقعا برای خدا و رضایت مردم به چهره ی دیگران چنگ می زنند؟»!

5. من از خدا می خواهم که مرا در مسیر خدمت ثابت قدم کند. آن ها که از نزدیک مرا می شناسند، می دانند که طی 15 سال خدمتگزاری، هیچ گاه اهل حاشیه و سیاسی کاری نبوده ام و اصالت کار و خدمت را وجهه ی همت خویش قرار داده ام و به قول شهید آوینی «حاشا که حزب اللهی ها میدان را خالی کنند». والسلام علی من اتبع الهدی»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار