ارومیه؛

راه اندازی سیستم نوبت دهی برای بیمارستان امام خمینی (ره)

بزودی سیستم نوبت دهی در درمانگاه تخصصی و آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد راه اندازی می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی درمانگاه¬ های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین و کاهش بار ترافیکی بزودی در درمانگاه و آزمایشگاه تشخیص طبی این بیمارستان راه اندازی می شود.

وی گفت: بیماران می‌توانند از همه نقاط کشور از طریق نوبت دهی گویای تلفنی آزمایشگاه و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از طریق سایت به صورت 24 ساعته پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌شده به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه نموده و ویزیت شوند.

مرزنگ گفت: روزانه حدود 700 نفر به درمانگاه‌ تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از اول صبح به درمانگاه مراجعه کنند و در این روند، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شود.

لازم به ذکر است سیستم نوبت دهی مذکور از پیشرفته ترین سیستم های حال حاضر در کشورمان می باشد که قادر خواهد بود مراجعه کنندگان را به صورت های مختلف حضوری، تلفنی ، اینترنتی،از طریق برنامه نرم افزاری موبایل، سیستم پیامکی و شبکه های اجتماعی از طریق کد ملی ارباب رجوع نوبت دهی نماید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.