از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت؛

هزینه بیش از 17 میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستانی مهاباد

از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت در مهاباد بیش از 17 میلیارد ریال جهت بهسازی وهتلینگ بیمارستانی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: هدف از این بازدید بررسی فعالیت و روند اجرای پروژه های عمرانی بیمارستان از جمله، کلینیک ویژه تخصصی، اورژانس، مرکز تشخیص و ثبت بیماران سرطانی و بخش بلوک زایمان می باشد.

وی افزود: از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان آذربایجان غربی سیمای بیمارستان ها تغییر کرده و گامهای بزرگی در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت برداشته شده است.

وی اظهار داشت :کار ساخت بخش بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به اتمام رسیده و تعدادی از تجهیزات این بخش نیز تامین شده است و بزودی با تکمیل تجهیزات این بخش شاهد راه اندازی این بخش و سایر بخش های بلوک زایمانی در سطح کشور خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه از زمان بندی تعیین شده خود جلوتر بوده و دارای 60 درصد رشد فیزیکی می باشد و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این مجموعه در سه طبقه با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال می شویم.

وی به هتلینگ بیمارستانی اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت در مهاباد بیش از 17 میلیارد ریال جهت بهسازی و نوسازی هتلینگ بیمارستانی هزینه شده است.

در ادامه بازدید از بیمارستان مهاباد نیز ، میزان امادگی در پاسخگویی به ورود بیمار اورژانسی ، بازدید از اتاقهای LDR بخحش به اتمام رسیده بلوک زایمان از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.