ارومیه؛

اختصاص 250 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در مهاباد

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت:درسال جاری در مهاباد بیش از 250 میلیارد ریال از منابع مختلف و برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حضرتی در بازدید از پروژه بیمارستان امام خمینی مهاباد با اعلام این خبر گفت:  امسال در شهرستان مهاباد بیش از 250 میلیارد ریال از منابع مختلف و برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته که سهم پروژه های سلامت شهرستان بیش از 60 میلیارد ریال بوده است.

گفت: هدف از این بازدید بررسی پروژه های انجام گرفته در شهرستان در تمامی سطوح خدماتی، بهداشتی و درمانی و عمرانی می باشد که در جلسه شورای ادارای شهرستان در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی در بازدید از بخش بلوک زایمان گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در کل کشور اقدامات خوب و مناسبی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و هموطنان عزیز انجام گرفته است که از جمله آنها می توان به بهره برداری از بخش بلوک زایمان با صرف اعتبار 14 میلیارد و پانصد میلیون ریال که از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده و فضای قبلی بخش زایمان پاسخگوی نیازهای شهرستان و جنوب استان نبود و و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصد برخوردار است اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام گرفته در این بخش بسیار مناسب بوده و مراقبت بیماران در محل و فضای فیزیکی زیبا و قابل قبول انجام خواهد گرفت و بیماران با احساس رضایت بیشتری در این محیط مداوا می شوند.

وی افزود: آنچه که مورد هدف سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی است ایجاد تعادل و توزان در ارتباط با وضعیت توسعه یافتگی شهرستان های استان است همچنان که مردم عزیز استان استحضار دارند این استان علاوه بر این که از یک عدم تعادل و نابرابری در ارتباط با کل استان های کشور برخوردار هستیم در داخل استان نیز در رابطه با میزان توسعه شهرستان های 17 گانه استان آذربایجان غربی دچار مشکل هستیم و روند توسعه شهرستان ها روند مطلوبی نیست.

وی اظهار داشت: بعد از احیای سازمان برنامه و بودجه همه تلاش و سعی ما بر این است که منابع عمومی دولت در استان میان شهرستان های 17 گانه به طور مناسبی توزیع شود و برای رساندن شاخص های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی شهرستان های استان به میانگین استان و به میانگین کشوری اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.