مشهد؛

حاکمیت دینی در جریان های سیاسی سکولار جایگاهی ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: جریان های سیاسی سکولار می خواهند دین را از سیاست جدا کنند ،این جریان ها در حاکمیت دینی جایگاهی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) افزود :در داخل هر کشور یک عده فرصت طلب هستند که در یک نقطه بر مردم مسلط می شوند و به قدرت راه پیدا میکنند اما حاکمیت دینی به اینها اجازه استفاده و بهره برداری نخواهد داد.

وی گفت :به پای انقلاب و این نظام خون شهیدان جریان داشته در این جامعه عده ای میخواهند بر مردم مسلط شوند جریان های سیاسی سکولار که میخواهند دین را از سیاست جدا کنند چرا میخواهند در مقابل جامعه دینی بایستند؟زیرا در حاکمیت دینی جریان های سیاسی سکولار جایگاهی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:مقام معظم رهبری با تمام حکمت در مقابل این جریان ها ایستادگی می کند و کسانی که در خط رهبری و خط پیغمبر هستند باید صبر پیشه کنند و مقاومت اهل امت در جامعه و نظامی که دینی است یک اصل است.

آیت الله علم الهدی گفت : اینکه وقتی صحبتی از ارزش های دینی در یک تریبون می شود و یکدفعه همه هجوم می کنند در کل تاریخ رخ داده و یک عده فرصت طلب شهوت پرست در صدد این بودند که دین مردم را با امیال و نفسانیات خودشان تطبیق دهند.

وی افزود : اینکه عده ای همیشه در پی تفسیر دین وقانون بودند آنها در فکر چپاول گری و منعت طلبی خودشان هستند چه در حوزه اقتصادی و چه فرهنگی.آن عزیزی که حانش را در کف دست میگذارد و در صحرای داغ عراق در مقابل ظلم ایستادگی میکند ذخیره این مملکت است.

امام جمعه مشهد افزود : افرادی همانند رهبر اسرائیلی زمان یحیی بن زکریا می خواهند برای شهوترانی خودشان فتوا صادر کنند اما جامعه دینی در مقابل این افراد ایستادگی میکند.

انتهای پیام//ن.ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.