رقابت های كشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان- فرانسه؛

نمایندگان ایران در چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

مراسم وزن كشی چهار وزن نخست كشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در فرانسه برگزار شد.

نمایندگان ایران در چهار وزن نخست حریفان خود را شناختندبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي كشتي آزاد جوانان قهرماني جهان از فردا (شنبه) و به مدت دو روز در شهر ماكون فرانسه برگزار مي شود.

مراسم وزن كشي چهار وزن نخست اين رقابت ها امشب (به وقت ايران) برگزار شد كه نتايج آن به شرح زير است:

در وزن 50 كيلوگرم كه 22 كشتي گير حضور دارند عليرضا گودرزي در دور اول به مصاف راهول از هند مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد با برنده مبارزه ميان گنادي مارينوف از بلغارستان و ويكتور خان از روسيه كشتي خواهد گرفت.

در وزن 60 كيلوگرم كه 24 نفر حضور دارند، پيمان بياباني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با استفان ولادوت از روماني كشتي مي گيرد و در صورت شكست اين حريف، در دور بعد به مصاف برنده كشتي گيران ازبك و لهستان مي رود. چيمبا خژيك كشتي گير روس نيز در گروه بياباني حضور دارد.

در وزن 74 كيلوگرم كه 27 كشتي گير به روي باسكول رفتند، احمد بذری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده كشتي ميان نيكيتا سوچكوف از روسيه و لوكاس بوتوند از مجارستان روبرور خواهد شد.

در وزن 96 كيلوگرم كه 25 نفر شركت كرده اند، حسين شهبازي در دور اول با خوسانبوي رحيم اف از ازبكستان كشتي مي گيرد و در صورت برتري بر اين حريف، در دور بعد با برنده كشتي گيران كانادا و هند مبارزه خواهد كرد. زائور كوتچيف از روسيه نيز در گروه شهبازي حضور دارد.
رقابت هاي اوزان فوق از ساعت 12:30 به وقت ايران و رقابت هاي چهار وزن دوم نيز روز يكشنبه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار