رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی جهان- فرانسه

فرنگی کاران جوان کشورمان در چهار وزن دوم حريفان خود را شناختند

نمایندگان اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، امشب برای حضور در رقابت های جهانی، به روی باسکول رفتند.

فرنگی کاران جوان کشورمان در چهار وزن دوم حريفان خود را شناختند.به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی در شهر ماکون فرانسه، آغاز شد.

مراسم وزن كشي چهار وزن دوم اين رقابت ها امشب انجام شد كه نتايج آن به شرح زير است:

در وزن 55 كيلوگرم كه 20 كشتي گير حضور دارند، ميثم دلخاني در دور نخست به مصاف ماگيسالوف از كشور ليتواني مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد با برنده كشتي گيران فرانسه و روسيه ديدار مي كند.

در وزن 66 كيلوگرم كه 31 نفر حضور دارند، محمد مرادالياسي در دور اول با تانتينا از فرانسه كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف، در دور دوم به مصاف برنده كشتي گيران آمريكا و سوئيس مي رود.در وزن 84 كيلوگرم كه 25 كشتي گير به روي باسكول رفتند، آرمان عليزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سونيل از هند مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور سوم با برنده كشتي گيران آذربايجان و اتريش روبرو خواهد شد. 

در وزن 120 كيلوگرم كه 22 نفر شركت كرده اند، امين ميرزازاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف پاتاريدزه از گرجستان مي رود و در صورت پيروزی بر اين حريف در دور سوم با برنده كشتي ميان آذربايجان و ژاپن مصاف مي دهد.

رقابت هاي اوزان فوق از ساعت 12:30 فردا به وقت ايران برگزار مي شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار