همدان؛

رقابت های فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در همدان

رقابت های لیگ فوتسال دسته سوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور در همدان آغاز شد.

رقابت های فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در روز نخست این رقابت ها و از گروه یک نجف آباد اصفهان و گلستان و تیم میزبان همدان و لرستان برابر هم به میدان خواهند رفت، از گروه دو تیم های ایلام و کردستان و علوم و تحقیقات تهران و خراسان جنوبی به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین از گروه سه خراسان رضوی برابر کرمانشاه صف آرایی خواهد کرد و فارس و تهران با هم بازی می کنند، در گروه چهار نیز یک دیدار برگزار می شود و بوشهر و سمنان با هم مسابقه می دهند و تیم یزد با قرعه استراحت مواجه شده است.

در جدول گروه بندی رقابت های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد کشور و در گروه یک تیم های همدان، نجف آباد اصفهان، گلستان، لرستان، گروه دو تیم های ایلام، علوم و تحقیقات تهران، خراسان جنوبی، کردستان ، در گروه سوم خراسان شمالی، تهران، فارس، کرمانشاه و درگروه چهار سمنان، بوشهر و یزد هم گروه هستند.

در این دوره از رقابت ها پانزده تیم در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.

در مرحله دوم این رقابت ها نیز دو تیم برتر از هر گروه به دور نیمه نهایی صعود می‎کنند که به صورت ضربدری با هم دیدار خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر این بازی ها به لیگ دسته دوم فوتسال دانشگاه آزاد کشور صعود می کنند.

رقابت های دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی تا 17 شهریورماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.