همدان؛

راه اندازی سامانه صدور مجوز سمن ها در همدان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان هـمدان گفت: به زودی سامانه صدور مجوز سازمان های مردم نهاد استان همدان راه اندازی میشود.

راه اندازی سامانه صدور مجوز سمن ها در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی مهر در مراسم افتتاحیه و آغاز بکار موسسه مردم نهاد دیار پارسه اظهار داشت: و جوانان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی می توانند از طریق این سامانه جهت دریافت صدور مجوز اقدام کنند .

وی افزود: راه اندازی این سامانه گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حذف کاغذ و خدمت رسانی بیشتر به مردم است و این اقدام باعث تسریع در صدور مجوز سمن ها می شود .

ربانی مهر گفت: همدان هم اکنون از استانهای فعال کشور در عرصه سازمان های مردم نهاد است و بیش از 80 سمن حوزه جوانان فعالیت دارند که تا پایان سال به 100 سمن خواهد رسید .

ربانی مهر گفت : فعالیت سمن ها در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، گردشگری ، محیط زیست ، کارآفرینی ، سبک زندگی اسلامی و خانواده و فضای مجازی فعالیت می کنند و در سال گذشته بیش از 126 برنامه با همکاری سمن ها اجرا شده است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : راه اندازی سمن دیار پرسه به دبیر سرکار خانم شعبانیان و با حضور جوانان فعال و با انگیزه باعث ایجاد امیدواری جهت اجرای برنامه های بزرگ است و باید از این موسسات حمایت کرد.

گفتنی است، موسسه دیار پارسه با تشکیل 6 کارگروه بطور تخصصی در حوزه گردشگری و معرفی مناطق توریستی همدان کار خود را بطور رسمی از دهم شهریور 1395 آغاز کرد .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.