همدان؛

برگزاری جشنواره خوشنویسی استان همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: جشنواره خوشنویسی استان همدان امسال در شهرستان رزن برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره خوشنویسی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در نشست انجمن خوشنویسان استان همدان اظهار کرد: خوشنویسی هنر ارزشی و ماندگار است.

وی با بیان اینکه استان‌های سراسر کشور در راستای توسعه فرهنگی هدف و برنامه خاصی دارند؛ عمده هدف استان همدان را تحقق عدالت فرهنگی و تبدیل همدان به پایگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کودک و نوجوان نام برد و افزود: برنامه‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای در مرکز استان برگزار می‌شود؛ اما از آنجایی که شعار تحقق عدالت فرهنگی در اولویت برنامه‌های این اداره کل است، برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های استانی به شهرستان‌های تابعه واگذار شده است.

عبادی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌ها و تمرکززدایی از مرکز استان، خاطرنشان کرد: امور اجرایی جشنواره‌های استانی در اداره کل و سایر بخش‌های جشنواره‌ها در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره بهانه‌ای برای گردهمایی هنرمندان و تبادل اطلاعات و تجربیات است و ما رسالت داریم فرصت شرکت در این گردهمایی را برای هنرمندان دوره‌افتاده‌ترین نقاط استان هم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.