کرمان؛

برگزاری رویداد بین المللی استارتاپ گردشگری

مدیرعامل خانه کارآفرینان استان کرمان از برگزاری رویداد بین المللی استارتاپ گردشگری کرمان طی مهرامسال در این استان خبرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید محمود حسینی در نشست خبری با اشاره به اینکه این رویداد از ۷تا ۹مهرامسال به مدت ۳روز در مجموعه "آگیرا "پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان برگزار شود,گفت:این رویداد ازبرنامه های متنوعی برخوردادراست که با همکاری انجمن باران بینش جوانان کویر و مشارکت کمیسیون اتاق بازرگانی استان برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این رویداد را توانمند سازی افراد جهت ورود به بازار کسب و کار دانست.
حسینی با بیان اینکه گردشگری یکی از ظرفیت های استان کرمان است افزود:این رویداد می تواند اثر مثبتی در جذب گردشگر از لحاظ معرفی و جمع آوری ایده ها مفید واقع شود.
حسینی با اشاره به اینکه ۶۰نفر در این رویداد فعالیت میکنند خاطر نشان کردتاکنون با تلاش های انجام شده در این رویداد ۲۵نفر از استان های دیگر ثبت نام کرده اند.
وی تصریح کرددر این رویداد با حضور نماینده جهانی وحدود ۱۰منتور بین المللی اقدام به تجزیه و تحلیل ایده های جمع آوری شده در جهت جذب گردشگر می پردازند.
حسینی در ادامه سخنانش به عملکرد خانه کارآفرینان داستان اشاره کرد و گفتدرحوزه کسب و کار بالغ بر دو هزارشغل ایجاد شده است.
وی افزودثبت نام برای این رویداد از طریق سایتSwtourism-Kerman.irانجام می شود و هزینه ثبت نام برای هرنفر ۱۵۰هزار تومان است .
وی گفتبا توجه به شرایط برگزاری این رویداد تنها ۱۲۰نفر می توانند ثبت نام کنند.
گفتنی استاین رویداد در جهت ارتباط حوزه گردشگری با فن آوری اطلاعات می کوشد ظرفیت های استان را بررسی و معرفی نماید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.