اهواز؛

همت شرکت برق در کیفیت ولتاژ و تامین روشنایی معابر

انتظار می رود شرکت توزیع نیروی برق در زمینه پایداری شبکه، کیفیت ولتاژ و تامین روشنایی معابر اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود شرکت توزیع نیروی برق در زمینه پایداری شبکه، کیفیت ولتاژ و تامین روشنایی معابر اهتمام بیشتری داشته باشند.

علی ساری در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه ساماندهی شبکه برق ۱۱ روستای باقی مانده از مجموع ۱۰۱ روستا از توابع شهرستان باوی، با تقدیر از زحمات دولت خدمت گزار و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: مردم شریف ایران اسلامی ولی نعمتان ما هستند که افتخار خدمتگزاری را به ما داده اند.

وی افزود: مردم مناطق مختلف کشور از جمله روستائیان عزیز در تمام عرصه های انقلاب اسلامی حضور دارند و نقش خود را همواره در حوزه اقتصاد روستایی و همه عرصه های کشور نشان داده اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، خدمات برق اهواز را مطلوب توصیف کرد و گفت: تاکنون شرکت توزیع نیروی برق خدمات بسیار مطلوبی برای مردم مناطق روستایی و شهری ارائه داده اند و انتظار می رود در همین راستا در زمینه پایداری شبکه، کیفیت ولتاژ و تامین روشنایی معابر اهتمام بیشتری داشته باشند.

در بخش دیگری از مراسم، جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت عنوان کرد: اگرچه این خدمات باید خیلی وقت قبل انجام می شد و می توانستیم زودتر دین خود را به این مردم شریف ادا کنیم ولی جا دارد از همه عزیزان که بانی این امر خیر بودند و نعمت برق مطلوب را به مردم مناطق محروم ارائه می دهند تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که امروز تمام روستاهای کلانشهر اهواز از شبکه برق مطمئن و پایدار برخوردار هستند و امید است بتوانیم در دیگر حوزه ها همچون راه، کشاورزی، اموزش و دیگر خدمات بیشتری ارائه دهیم.

الباجی، دولت و مجلس را دو بازوی مکمل هم دانست و افزود: مجلس همواره تلاش می کند با وضع قوانین کارآمد جهت رفع مشکلات مردم به دولت کمک کند و در اینجا این قول را می دهیم همواره در کنار مردم و مسئولین هستیم تا بتوانیم برای ایرانی آباد و پیشرفته گام های استوار برداریم.
پروژه ساماندهی شبکه برق ۱۱ روستای باقی مانده از مجموع ۱۰۱ روستا از توابع شهرستان باوی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.