اهواز؛

30هزار دانش آموز خوزستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)

کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیش از 30هزار دانش آموز را تحت پوشش خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با این کمیته در جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند بیان کرد:اولیاء و دانش آموزان خوزستانی پارسال 13 میلیارد ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند و پس از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را به دست آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از 30 هزار دانش آموز خوزستانی زیر پوشش هستند که آمار قابل توجهی است.

وی افزود: کمیته امداد این کمک ها را بین دانش آموزان براساس مقاطع مختلف تحصیلی، جنسیت و نیازهای خاص، و نیز بر اساس اولویت ها و نیازها بین آنان تقسیم می کند.

تقی زاده گفت:سازمان دانش آموزی و مجموعه مدیران مدارس همه ساله با کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه ها همکاری دارند و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری آماده مشارکت و همکاری با کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: صد در صد کمک های مردمی، در اختیار مدیران و مشاوران مدارس قرار گرفت تا در همان مدرسه به دانش آموزان نیازمند کمک شود.

وی در ادامه با تاکید بر الزامی بودن دوره پیش دبستانی در خوزستان گفت: با توجه به اینکه ممکن است خانواده های کم درآمد تمایل یا توانایی فرستادن نوآموزان به کلاس های پیش دبستانی را نداشته باشند، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان هزینه فرزندان خانواده های زیرپوشش کمیته امداد را پرداخت می کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار