ابتکار جالب کافه‌دار اسپانیایی برای تنبیه مشتریان بی‌ادب

یک کافه‌دار اسپانیایی برای برای یاد دادن احترام به مشتریان خود ابتکار جالبی را به کار برده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، صاحب یک کافی‌شاپ با یک جمله که مؤدب بودن هیچ خرجی ندارد و بی ادب بودن هزینه دارد مغازه خود را اداره می‌کند.

ماریسل والنسیا مادرید قصد دارد این فرهنگ را به تمامی مشتریان خود یاد بدهد که مؤدب بودن هیچ هزینه‌ای برای انسان نداردو برای این کار هم از ایده جالبی استفاده کرده است.

این صاحب کافی شاپ مشتریانی را که به گارسون‌ها توهین می‌کنند را 5 یورو جریمه می‌کند و آن دسته از مشتریانی که به گارسون‌ها احترام می‌گذارند و از کلماتی مثل « لطفـاً » و « ممنون » استفاده کنند 3 یورو برای قهوه تخفیف خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
چجوری جریمه میکنه؟
5یورو میاد رو قبض برق طرف یعنی؟
آخرین اخبار