اهواز؛

ایران جزیره ای امن و با ثبات

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هرچه که در این کشور داریم مانند استقلال، امنیت و عزت همه از پرتو برگزاری چنین برنامه هایی است

ایران جزیره  ای امن و با ثباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آیت الله موسوی جزایری درمراسم افتتاحیه نمایشگاه شمیم حسینی فروش محصولات مورد نیاز هیئت های مذهبی اظهار کرد: این نمایشگاه نیازهای اصلی و جانبی هیئت های مذهبی و همچنین آنچه که مربوط به آرایش سوگواری هئیت ها هست را هم ارائه می دهد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی استان در مورد تجدید بنای حوزه های علمیه، مصلا و مساجد همکاری خیلی خوبی دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: هدفم از صحبت در این مراسم تقدیر از فعالیت هیئت های مذهبی است وگرنه مسئولان که نیازی به این تعاریف ندارند.


وی همچنین عنوان کرد: ایران را باید یک جزیره با ثبات و امنیت نامید که چنین جزیره ای داشتن در حالی که کل دنیا و حتی مدعیان قدرت در آتش ناامنی می سوزند و ابرهای تیره فتنه بر سر آنها آتش می بارد، اصلا چیز کمی نیست.

امام جمعه اهواز با اشاره به وجود ناامنی در کشورهای همجوار و همچنین اروپایی افزود: باید نقاط قوت خود را بشناسیم و انصافا آمریکا نصف ثروت دنیا را دارد و نباید خود را به لحاظ اقتصادی با این کشور مقایسه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ایران در سیاست های بین المللی دخالت می کند و آنقدر قدرتمند وارد می شود که آمریکا به حوزه انفعال می رود، بنابراین کشور ما نیز قدرت و نقاط قوتی دارد که رأس نقاط قوت های این کشور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.