اکبری:طلای ریو را کسب خواهیم کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: تیم ملی با افتخار اعلام می کند که کاملا آماده بوده و موفق به کسب مدال طلا خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسلم اکبری کاپیتان تیم ملی فوتبال هفت نفره بیان کرد: تیم ما نسبت به بازیهای 2012 لندن تغییر کرده و 70 درصد از نفرات تیم ما تغییر کرده و تیم ما جوانتر شده است و با توجه به این موضوع که میانگین سنی بازیکنان تیم پایین آمده باز هم به لحاظ روحی وجسمانی، اعضای تیم دروضعیت روحی بسیار بالایی به سر می برند.تیم فوتبال هفت نفره به طور حتم مدال طلا را کسب خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازی های ما به ترتیب در روز 18 شهریور با آرژانتین ، 20 شهریور با آمریکا و 22 شهریور با هلند برگزار خواهد شد.

در گروه دوم تیم های برزیل ، اوکراین ، انگلیس وایرلند حضوردارند.

اکبری افزود:باید به تمام مربیان محترمی که برای فوتبال هفت نفره زحمات فراوانی کشیدند دست مریزاد گفت و با احترام یادآور می شوم که بانی شکل گیری این ورزش امین اله مانی ،سرمربی فعلی تیم بوده و هر زمان که وی همراه تیم باشد کسب مدال دورازدسترس نخواهد بود .

وی عنوان کرد:من از منطقه کنگاورکرمانشاه حضوری 15 ساله ومستمر در این تیم دارم.چهارنفر ازملی پوشان فعلی از کرمانشاه ، چهارنفر از بوشهر ، دو نفر از زنجان ، دو نفر از گیلان ودو دیگر ازمازندران هستند.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: هرچند در دقیقه نود جایگزین روسیه شدیم وبه بازیهای پارالمپیک ورود پیدا کردیم ولی با توکل به خدا و روحیه بالای تیم ،حق مان است که به فینال برویم ومدال طلا کسب کنیم.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار