فقط 2 میلیون رشوه برای وارد کردن بنز!

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در پنج ماه ابتدایی امسال در بحث برخورد با پرونده های مهم و ملی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته ایم و سمت و سوی تعزیرات به سمت پرونده های کلان رفته است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا جمشیدی با اشاره به اینکه ۲۶ درصد میزان جرایم قاچاقچیان در این مدت افزایش پیدا کرده است اظهاداشت: در پنج ماه ابتدایی سال گذشته ۱۸۶ میلیارد تومان جریمه کردیم که در مدت مشابه امسال به ۲۳۶ میلیارد تومان رسیده است.
 
وی افزود: یکی از افراد سرشناس پرونده بنزهای شیراز را پیگیری می کرد و به دهها طریق قصد ملاقات با من داشت و ابتدا به دفترم شماره تلفن می دادند که با آنها تماس بگیرم و بعد به دنبال وقت ملاقات بودند و در ادامه چندین پیامک به من زدند که فلان عروسی را در هتل هما داریم و مرا به حضور در این عروسی دعوت کردند.
 
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: آخرین پیامک مربوط به خانمی بود که وقت ملاقات می خواست و مشخص شد که به صورت شبکه ای بنزهای بسیار گرانقیمت را وارد می کردند که ما خیلی دوست داشتیم این بنزها امحا شود اما برخی در کشور مخالف بودند و اعتقاد داشتند باید این خودروهای لوکس فروخته و به خزانه واریز شود.
 
جمشیدی خاطرنشان کرد: در پرونده بنزهای وارداتی یکی از متهمان زن برای رسیدن به اهداف خود دو میلیون تومان رشوه داده بود که خوشبختانه از چشم نظارت و بازرسی تغزیرات دور نماند.

منبع:انتخاب
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.