آیت الله نیازی در سی و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله قدوسی:

باید یک نفر، حرف اول و آخر را در کشور بزند/ اعتراض ها نباید رسانه ای شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعتراض باید باشد اما اعتراض ها نباید به شکل تلویزیونی و روزنامه ای دربیاید.

باید یک نفر، حرف اول و آخر را در کشور بزند/ اعتراض ها نباید رسانه ای شودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله هاشم نیازی عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله قدوسی که عصر  امروز یکشنبه در باشگاه اندیشه تهران برگزار شد با اشاره به تهدیدات شبکه های مجازی اظهار داشت: یکی از رسالت های حوزه این است که باید فکری برای شبکه های ارتباطی انجام داد چراکه هویت، دین و شرف ملی ما تحت تاثیر خطرات این فضا قرار دارد. 

وی افزود: مسئله این است که با یک دکمه درباره خدا و مقدسات چه اهانت هایی که نمی شود. اولین وظیفه این است که مراقب فرزندان خود باشیم.

آیت الله نیازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند، اگر فکری برای بحران فضای مجازی نکنیم، زمانی می رسد که دیگر صاحب فرزندان خود نخواهیم بود گفت: پرونده هر چیزی در انقلاب بسته شود، پرونده رسالت حوزه همواره باز است. ان شاالله شبکه ملی به وجود بیاید تا مردم مصونیت پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حرف اول و آخر در کشور را باید یک نفر بزند تصریح کرد: اعتراض باید باشد اما اعتراض ها نباید به شکل تلویزیونی و روزنامه ای دربیاید. 

ایت الله نیازی افزود: اگر کسی نظری دارد به آنکه یک نفر باید حرف اول و آخر را در کشور بزند، هر نظری داشته باشد باید به طور خصوصی به او بگوید. پیام همه شهدا این است که باید مشورت داد اما نباید روزنامه ای و رسانه ای کرد تا مردم مشوش نشوند.

وی با تاکید بر اینکه افراطی گری از هر جناحی اگر علنی باشد محکوم است گفت: اگر نظری وجود دارد، مانعی نیست که منعکس شود اما برای پیش رفتن امور کشور و حفظ وصیت شهدا، باید کاری کنیم که تصمیم نهایی را یک نفر بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود با اشاره به کارشکنی آل سعود درباره مناسک حج امسال و لغو این فریضه الهی عنوان کرد: می بینیم کشورهایی که از آل سعود پول می گرفتند، در جلسه اخیرشان در چین، تصویب کردند که آل سعود جز هیچ یک از فرقه های اسلامی نیست. 

آیت الله نیازی همچنین در ابتدای سخنان خود درباره شخصیت آیت الله قدوسی، اخلاص، جذبه شخصیت، قدرت مدیریت بالا و بالابودن هوش و حافظه قوی را از جمله ویژگی های آن شهید بزرگوار برشمرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
حرف اول و آخر فقط رهبری می زند
آخرین اخبار