گفتگوی وزیر خارجه استرالیا با مقامات صهیونیستی درباره ایران

وزیر خارجه استرالیا در سفر به اراضی اشغالی، با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران و توافق هسته‌ای گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از جروزالم پست، «جولی بیشاپ» که برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به سر می‌برد، با مقامات مختلف این رژیم از قبیل وزیر جنگ و همچنین رئیس این رژیم صهیونیستی دیدار و گفتکو کرد.

جولی بیشاپ در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی، درباره مواضع استرالیا در قبال ایران و برجام گفتگو کرد.

در این گزارش آمده است: علی رغم خشم و عصبانیت جامعه یهودی استرالیا، دولت این کشور سفارت خود در تهران را باز نگه گذاشته بود و از توافق 1+5 با ایران حمایت کرد و همچنین محتاطانه برخی از تحریم‌ها را برداشت البته نه همه تحریم‌ها را.

جروزالم پست ادامه داد: البته این به معنای آن نیست که استرالیا نادیده گرفتن آنچه که ایران نمایندگی می‌کند را انتخاب می‌کند. مقامات استرالیایی از جمله بیشاپ در دیدارهای خصوصی و عمومی با مقامات ایرانی بر حمایت از دولت اسرائیل تاکید و هرگونه بیانیه‌‌های ضد اسرائیلی ایرانی‌ها را محکوم کرده‌اند.

به ادعای این رسانه صهیونیستی، وزیر خارجه استرالیا در دیدار امروز خود با رئیس رژیم صهیونیستی گفت: ما باید فهم درستی درباره ایران داشته باشیم و آن را آنطوری که می‌خواهیم نبینیم بلکه آنطوری که هست ببینیم.

بیشاپ با بنیامین نتانیاهو هم دیدار دوجانبه‌ای ترتیب داد؛ دیداری که در آن او ضمن دعوت از نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به استرالیا، بر حمایت صریح کانبرا از تل‌آویو تاکید کرد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
یک حکومت دست نشانده و غاصب و بی اخلاق و تحمیل شده به مردم منطقه که سابقه جنایات بی شماری را از زمان حضور در منطقه در سوابق خود دارد ، نمی تواند طرف مذاکره خوبی باشد و شان طرف مذاکره کننده را تقلیل می دهد .
ایران یک کشور مستقل با سیاست خارجی روشن و ثابت است ، کشورهائی که از سیاست های ثابت و سالم و مستقل و یک نواخت و دو جانبه حمایت می کنند ، رابطه با حکومت اسلامی را بدون واسطه و توجه به شیطنت های کشورهای استکباری و استعماری می پذیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! این استرالیا همون مستعمرۀ انگلیس نیست؟
آخرین اخبار