شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

مدیر خوابگاه دانشگاه امیرکبیر از شرایط اسکان دانشجویان ورودی 95 این دانشگاه خبر داد.

حیدری مدیر خوابگاه دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی سال 95 تا امروز ادامه دارد.

وی افزود: اختصاص اسکان بر حسب اولویت‌بندی، به دانشجویان روزانه غیر بومی و غیر بورسیه تعلق گرفته و دانشجویان ساکن استان های تهران و البرز و دانشجویان شبانه فعلاً مجاز به اخذ خوابگاه نیستند.

مدیر خوابگاه دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: عدم مراجعه دانشجویان در تاریخ های فوق الذکر به منزله عدم نیاز به خوابگاه بوده و دانشگاه هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.

حیدری در ادامه در خصوص مبلغ پرداختی دانشجویان به خوابگاه گفت: هر دانشجو باید مبلغ 250 هزار تومان به عنوان ودیعه سکونت در خوابگاه، به حساب صندوق رفاه دانشجویان واریزکند و فیش واریزی را به اداره امور خوابگاه ها تحویل دهد. واریز وجه ودیعه الزامی است و اختصاص اسکان منوط به ارائه اصل فیش واریزی است.

مدیر خوابگاه  دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: طبق ابلاغیه  وزارت علوم، دانشجویان باید با اداره رفاه دانشگاه مقطع قبلی خود تسویه حساب کنند؛ در غیر این صورت، اختصاص خوابگاه به آنها به هیچ عنوان انجام نمی شود و دانشجویانی که در مقاطع قبلی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بدهی داشته باشند مجاز به اخذ خوابگاه تا زمان تسویه حساب نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار