مشهد؛

بهره برداری از سه هزار و 377 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سه هزار و 377 واحد مسکن مهر در استان بهره برداری شد.

بهره برداری از سه هزار و 377 واحد مسکن مهر در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ اخوان عبداللهیان در حاشیه این مراسم افزود: این واحدها در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان قراردارد و 100 واحد آن به صورت نمادین در شهرک مهرگان مشهد بهره برداری شد.
وی گفت: در این شهرک شش هزار واحد مسکن مهر در سه مرحله طراحی شد که ظرفیت مرحله اول آن دو هزار و 594 واحد و مرحله دوم آن هزار و 836 واحد است.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: از چهار هزار و 430 واحد ساخته شده در این دو مرحله، تا کنون سه هزار و 602 واحد بهره برداری و تحویل متقاضیان شده و 828 واحد باقیمانده نیز در دست ساخت است.
عبداللهیان گفت: 86 هزار و 700 واحد مسکن مهر با اختصاص 25 هزار و 980 میلیارد ریال تسهیلات بانکی تاکنون در خراسان رضوی به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.
وی افزود: 33هزار و 337واحد مسکن مهر دیگر در خراسان رضوی باقی مانده که 18هزار و 133 واحد از این تعداد با مشکلاتی چون نبود متقاضی، شروع نشدن طرح و ضعف های پیمانکاری مواجه است که با حذف این تعداد واحد، هم اکنون عملیات ساختمانی 15 هزار و 244واحد دیگر در دست اجراست وتا پایان سال بهره برداری می شود.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در ایام هفته دولت امسال پنج هزار و 969 واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری رسید که سه هزارو 377واحد در شهرهای بیشتر از 25هزار نفر، یک هزار و 10 واحد در شهرهای کمتر از 25هزار نفر و یک هزار و 582 واحد در شهرهای جدید استان قرار دارد.
شهرک مهرگان در فاصله پنج کیلومتری شهر مشهد در وسعت 185 هکتار در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال 91 با عنوان ناحیه منفصل شهری در محدوده خدماتی شهرداری مشهد قرار گرفت.
در مرحله نخست شهرک مهرگان مسجد، کلانتری، ایستگاه آتش نشانی و دو واحد مدرسه همچنین بازار محله و بوستان های حاشیه ای و پایگاه بسیج راه اندازی و برای مرحله دوم این شهرک هم برنامه ریزی شده است با اتمام طرح به شهرداری مشهد تحویل شود تا از خدمات شهری و فضای سبز بهره مند شود.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: بهره برداری ، مسکن ، مهر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.