فروش رایانه رویایی برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی

رایانه رویایی برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی از امروز به قیمت 999 دلار به فروش می رسد.

رایانه
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رایانه‌ای با عنوان کامل Maingear R1 | Razer Edition برای افرادی که در طول روز زمان زیادی را برای اجرای بازی های رایانه ای جدید و پیشرفته صرف می کنند، ساخته شده است.

هر یک از این رایانه ها در ایالت نیوجرسی آمریکا به صورت دستی ساخته می شود و تمامی سیستم های موجود در آن از سیم کشی اوریگامی استفاده می کنند. به منظور عملکرد سریع و بهتر سیستم خنک کننده، این رایانه به جای استفاده از فن یا پنکه از سیستم خنک کننده مایع با حرکت سریع بهره میگیرد.

از نقاط قوت این رایانه می توان؛ سازگاری با فناوری واقعیت مجازی، پشتیبانی از نمایش ویدئوهای فوق دقیق، استفاده از پردازنده های گرافیکی قدرتمند NVIDIA و AMD، امکان نصب حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه HyperX DDR۴، نصب پردازنده مرکزی قدرتمند Intel Core i۷ و حداکثر ۱۰ ترابایت حافظه داخلی را نام برد.

امروز خرید این رایانه از طریق اینترنت ممکن شده و علاقه مندان می توانند با پرداخت 999 دلار این سیستم را خریداری کنند. Maingear در حال همکاری با شرکت اچ پی برای ساخت یک رایانه قدرتمند دیگر موسوم به OMEN X Desktop PC است که در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار