آبادان؛

ابلاغ ۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی شادگان

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در شادگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان از ابلاغ ۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی امسال این شهرستان از محل استانی، نفت و ماده ۱۸۰ خبر داد.

نعمت اله آلبوغبیش در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: قطعا اجرای کلیه پروژه های عمرانی شهرستان در بالا بردن سطح سلامت مردم شهرستان به طور مستقیم و غیرمستقیم تاثیرگذار خواهد بود.

وی با  تبریک روز بهورز با بیان اینکه بهورزان سفیران سلامت هستند که در مناطق روستایی و محروم شهرستان خدمت می کنند، افزود: به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان، همایش تجلیل از ۱۲۰ بهورز شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان برگزار می شود.

معاون فرماندار شادگان ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان، عملکرد شورای سلامت و دیگر فعالیت‌های بهداشتی در سطح شهرستان، از کسب رتبه دوم واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سراسر کشور خبر داد.

آلبوغبیش گفت: واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان در زمینه نمونه گیری و کلرسنجی آب، رتبه  دوم را در سراسر کشور کسب کرده است.

وی بر ضرورت ساماندهی فعالیت کارواش‌ها در سطح این شهرستان تاکید کرد و افزود: واحد صنفی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید با مشارکت دستگاه‌های مرتبط نسبت به ساماندهی کارواش ها و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز آنان در پیاده روها و مکان های عمومی در سطح شهر اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت پسماند و فاضلاب در شهر خنافره، گفت: شهرداری خنافره نسبت به مدیریت پسماند و فاضلاب این شهر توجه ویژه ای داشته باشد.

آلبوغبیش با بیان اینکه اجرای طرح اتلاف حیوانات ناقل بیماری نیز به صورت مستمر در حال اجراست، افزود: در سه ماه گذشته ۱۵۶ قلاده از حیوانات ناقل بیماری توسط شهرداری شادگان در سطح این شهر معدوم شد.

وی ، بر لزوم حفظ و ارتقای سلامت روحی و جسمانی در سطح جامعه و اهمیت پیاده روی اشاره کرد و گفت: پرسنل شبکه بهداشت و درمان شادگان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در پارک دولت به نرمش و پیاده روی می پردازند و انتظار می رود پرسنل بقیه ادارات نیز در این پیاده روی شرکت کنند.

در این جلسه بر ضرورت تکمیل بهسازی طرح فاضلاب شهر شادگان حداکثر طی سه ماه آینده تاکید شد و موضوع ساماندهی و جمع آوری متکدیان، استفاده از سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشبرد اهداف فرهنگسازی عمومی در حوزه سلامت در سطح شهرستان که از مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان بود تأکید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.