آبادان؛

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبادان

همزمان با هفته دولت چند پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛افتتاح مرکز توانبخشی نیوشا، از جمله طرح‌ها یی بود که صبح امروز با حضور معاون فرماندار ویژه، مسوولان محلی و اصحاب رسانه به بهره‌برداری رسید.

این مرکز توانبخشی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان آبادان راه اندازی شد.

همچنین با راه‌اندازی یک دفتر پیشخوان خدمات الکترونیکی دولت، تعداد دفاتری که ثبت احوال شهرستان آبادان را در تعویض و ثبت‌نام کارت‌های هوشمند ملی و شناسنامه یاری خواهند کرد به عدد سه رسید.

دفتر پیشخوان شماره سه آبادان با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

شرکت تعاونی مرزنشینان فرهنگیان اروند آبادان نیز از دیگر پروژه‌های هفته دولت در آبادان بود که صبح امروز به بهره‌برداری رسید، این شرکت در حال حاضر با دو هزار عضو کار خود را آغاز کرده و با راه‌اندازی یک فروشگاه در مسیر میدان طیب، به عموم شهروندان از جمله فرهنگیان شهرستان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

 پیش از این و همزمان با افتتاح این طرح‌ها در هفته دولت، چند پروژه عمرانی نیز در آبادان افتتاح شد.

در همین راستا، با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، سه پروژه گسترش شبکه گازرسانی با مجموع 74 کیلومتر، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسید.

به دنبال این طرح، از پروژه بازارچه بانوان آبادان نیز با ظرفیت 37 غرفه، با تخصیص اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریالی، در محل سابق خود واقع در خیابان دبستان آبادان، در مجاورت بازار مرکزی این شهر، رونمایی شد.

همچنین  رونمایی نمادین از نخستین تاکسی‌های پلاک منطقه آزاد اروند، در قالب تاکسی و طرح تعویض خودروهای فرسوده با هزینه‌ای بالغ بر 51 میلیارد ریال، در این هفته انجام پذیرفت.

در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان آبادان، شش پروژه در حوزه برق و پتروشیمی نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.