آبادان؛

تعاونی ها ستون اصلی اقتصادجامعه

تعاونی ها از ستون های اصلی اقتصادی جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛به مناسبت هفته تعاون، رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شادگان ظهر امروز یکشنبه با امام جمعه شادگان دیدار کردند.
شرفی  امام جمعه شادگان، مهمترین ویژگی شرکتهای تعاونی را انرژی صرف کردن با تمام وجود برای پیشرفت دانست و گفت: تعاونی ها یکی از ستون های اصلی اقتصادی جامعه هستند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در این دیدار با گرامیداشت هفته تعاون بر لزوم گسترش تعاونی ها در شهرستان شادگان و حمایت مسئولان و نظام بانکی از تعاونی ها تاکید کرد و افزود: تعاونی یکی از سه ضلع اقتصاد کشور به شمار می رود که حضور جوانان مبتکر و خلاق در کنار یکدیگر و ایجاد تعاونی های تولیدی و خدماتی در پیشرفت کشور، کاهش بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه کلیدی‌ترین بخش توسعه دانش است بر اصل آموزش در گسترش تعاونی‌ها تاکید کرد و با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت تعاونی‌ها تشویق تعاونگران است، گفت: مسئولان می‎توانند با تشویق تعاونی‌های نمونه به گسترش فرهنگ تعاون بپردازند.

امام جمعه شادگان افزود: تعاون و همکاری در جامعه یک اصل الهی و توصیه ای از جانب خداوند به افراد است تا در نیکی به یکدیگر شریک باشند.

در این دیدار، امید جلیل زاده رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان شادگان نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته تعاون گزارشی از آخرین وضعیت شرکتهای تعاونی ارائه کرد و مدیران شرکتهای تعاونی نیز به بیان مشکلات تعاونی ها پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.