آبادان؛

ثبت 315تعاونی در شادگان

3۱۵ تعاونی در شادگان به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛جلیل زاده  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان گفت: بیش از ۳۱۵ تعاونی در این شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۴۵ تعاونی فعال است.

امید جلیل زاده با بیان اینکه هفته تعاون فرصتی برای به نمایش گذاشتن کارهای تعاون گران و معرفی ظرفیت های این حوزه به مردم است، افزود: تعاونی یک فرصت است که با کنار هم گذاشتن اندیشه های متفاوت، کارهای مهمی انجام می دهند.

وی گفت: در صورتی که تعاونی های استان با هم تعاملی متقابل داشته باشند، نقش پررنگی در اقتصاد مقاومتی خواهند داشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان افزود: غیر از تعاونی مرزنشینان، ۲ اتحادیه و سه تعاونی دهیاری در شهرستان شادگان وجود دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شادگان گفت: اگر بخواهیم بخشی از مشکل اشتغال شهرستان را حل کنیم باید مشارکت مردم را داشته باشیم و از سرمایه‌های خرد در قالب تعاونی‌ها استفاده و مدیریت را به مردم بسپاریم.

جلیل زاده با بیان اینکه تعاون در تحول اشتغال نقش به‌سزایی دارد، افزود: تعاونی‌ها سهم مهمی در ایجاد اشتغال دارند و باید اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد تحولاتی در شهرستان شادگان باشیم.

وی گفت: در شهرستان شادگان ظرفیت‌های خوبی برای کار در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، مسکن، کشاورزی و... وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.