اهواز؛

تقدیر از 16 تعاونی برتر خوزستان

از 16 تعاونی برتر خوزستان در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر خوزستان که با حضور مدیرکل دفتر توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مردم اهواز، رامهرمز و شادگان، معاونان استانداری خوزستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و عده ای از تعاونگران روز دوشنبه درتالار مهتاب اهواز برگزار شد؛ از 16 تعاونی برتر استان قدردانی شد.

همچنین از 98 طرح تعاونی در گرایش‌های کشاورزی، صنعتی، فرش دستباف، خدمات، مسکن و چند منظوره با 1527 نفر عضو و 742 میلیارد و 697 میلیون ریال سرمایه‌گذاری بهره‌برداری شد.

عبدالکریم انصاری زاده معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به وجود 14 تعاونی سهامی عام در کشور اظهار کرد: تعاونی‌های سهامی عام دارای بیش از 200 عضو هستند و خوزستان دارای 4 تعاونی سهامی عام است. همچنین 8 شهرک تعاونی از مجموعه 50 شهرک تعاونی کشور در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در سال 94 بخش تعاونی کشور یک میلیارد و 700 میلیون دلار صادرات به سایر کشورها داشته است که سهم بخش تعاونی خوزستان از این رقم 170 میلیون دلار بوده است.

همچنین در این همایش مرتضی رخیصی، رییس اتاق تعاون خوزستان با بیان این که باید بخش تعاونی را باور کرد، گفت: باید خودباوری را از خودمان شروع کنیم. تا دیگران نیز بخش تعاونی را باور داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.