اصفهان؛

تسلط ماموران پليس اصفهان به زبان انگليسي

برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران خارجی وتامین امنیت آنان ماموران فرماندهي انتظامی استان اصفهان به زبان انگليسي مسلط می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان يكي از استان هاي مهم كشور در بحث گردشگري مطرح است و مي تواند به عنوان گذر اقتصادي و فرهنگي و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامي به ساير نقاط جهان نقش ايفا كند.

سردار عبدالرضا آقاخاني، افزود: اين استان مي تواند بهترين گزينه براي انتقال فرهنگ ايران اسلامي از طريق گردشگران خارجي كه به كشور ما سفر مي كنند به ساير نقاط جهان باشد كه در اين راستا پليس اصفهان براي اولين بار در سطح نيروي انتظامي اقدام به راه اندازي پليس گردشگري كرد.

وی افزود: گردشگران خارجي از زماني كه وارد استان مي شوند تا زماني كه اين استان را ترك مي كنند تحت كنترل و نظارت پليس گردشگري قرار دارند و تامين امنيت و ارائه خدمات انتظامي به آنان جزو وظايف اصلي پليس گردشگري است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به نظرسنجي هاي دوره اي از گردشگران خارجي گفت: در همين راستا مرتب از گردشگران خارجي در خصوص ميزان رضايت آنها از امنيت استان نظرسنجي مي شود كه به اتفاق، تمام گردشگران خارجي از امنيت استان اصفهان ابراز رضايت كرده و آن را از مهمترين و بارزترين شاخصه هاي توسعه گردشگري كشور ما نام برده اند.

وي افزود: همچنين درتورهاي گردشگري كه به اصفهان سفر مي كنند در پاسخ به سوالات مسئولان گردشگري نيز همواره پليس را به عنوان يكي از نهادهاي مهم جمهوري اسلامي كه تعامل خوبي با گردشگران داشته معرفي مي نمايند و از ديدن پليس و ارتباط و تعامل با آن به عنوان بهترين خاطره در زمان سفر خود ياد مي كنند.

سردارآقاخانی گفت: سعي كرديم كه اين پليس متفاوت با ساير پليس ها باشد و با لباس تشريفات در بين گردشگران حاضر شده با آنها خوش و بش كرده و ضمن معرفي پليس ايران به تشريح فرهنگ، تاريخ و تمدن ايران اسلامي براي آْنها نيز بپردازند.

وی افزود: در مرحله اول تمام نيروهاي پليس گردشگري و ساير اماكني كه با گردشگران در ارتباط هستند مانند گذرنامه به زبان هاي خارجي مسلط هستند و در مرحله بعد تسلط تمام ماموران پليس استان به خصوص ماموران كلانتري ها به زبان انگليسي به عنوان يكي از موضوعات ارتقاي توان و دانش كاركنان در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در خصوص راه اندازي پليس گردشگري در ساير نقاط استان نيزگفت: هم اكنون پليس گردشگري به طور اختصاصي علاوه بر اصفهان در شهرستان كاشان نيزراه اندازي شده اما به لحاظ اينكه استان اصفهان در زمينه گردشگري به دو بخش سياحتي و زيارتي تقسيم شده است سعي خواهيم كرد تا در تمام اين اماكن حد اقل يك پليس گردشگري را داشته باشيم .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.