ایلام؛

معلولان ایلام نیازمند امکانات ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: باید با نگاه ویژه و شناسایی افراد مستعد، فضای مناسب برای استفاده از ظرفیت و استعداد آنها فراهم شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بهروز حیدرزاده اعلام کرد: باید با افزایش خدمات بتوانیم برای توسعه ورزش ناشنوایان قدم های مثبتی بر داریم چون برخی از این افراد توانایی های برابر یا بیشتری نسبت به افراد سالم دارند.

وی گفت:استان ما  یکی از استان هایی است که ظرفیت بالایی در ورزش دارد که باید نگاه ویژه ای برای شکوفایی استعدادها به آن شود.

به گفته حیدرزاده، ما همیشه شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران در میادین ملی و بین المللی هستیم و با توجه به استعدادهای آنها وظیفه داریم از خلاقیت و ظرفیت شان استفاده کرده و از آنها حمایت کنیم.

حیدرزاده تاکید کرد:برای توسعه زمینه های ورزشی از جمله ورزش معلولان و جانبازان تفاهم نامه ای با کشور عراق در همه بخش های ورزشی منعقد شده است که امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات ورزشی میان ورزشکاران استان و استان های عراق باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد در آینده با فراهم شدن امکانات برای این ورزشکاران شاهد حضور آنها در مسابقات آسیایی و پارالمپیک باشیم و زمینه اعزام آنها با حمایت همه جانبه بهزیستی و ورزش و جوانان را فراهم کنیم.




انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، ورزش ، معلول ، حمایت ، شناسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.