ایلام؛

جذب 50 دانش آموز جدید در مدارس استثنایی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: 50 دانش آموز جدید جذب این مدارس شده و از مهر ماه سال تحصیلی 96 - 95 را در آغاز می کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سیدمحمد موسوی اعلام کرد: این تعداد دانش آموز به همراه 550 دانش آموز دیگر دختر و پسر در 23مدرسه استثنایی استان سال جدید تحصیلی را مهرماه آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد این دانش آموزان استثنایی پذیرفته شده نسبت به پارسال تفاوتی نداشته است گفت: مهرماه امسال در مجموع 600 دانش آموز استثنایی استان در هفت گروه آموزشی مختلف تحصیل خواهند کرد.

موسوی از خریداری 300میلیون ریال تجهیزات و امکانات آموزشی برای مدارس استثنایی استان خبر داد و افزود: این امکانات برای استفاده دانش آموزان مدارس در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان  به آماده سازی مدارس استثنایی استان برای پذیرایی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اشاره و تاکید کرد: طرح آسفالت حیاط مدارس استثنایی استان با هدف رفاه حال دانش آموزان استثنایی استان در تمامی مدارس استثنایی در دست اقدام است.

وی مجموع جمعیت دانش آموزان استثنایی مدارس ایلام را بیش از 600 نفر در مقطع پیش دبستانی تا هنرستان اعلام کرد و گفت: کم توانی ذهنی نوع معلولیت 50 درصد این دانش آموزان است.



 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.