ارومیه؛

کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت : در ارزیابی عملکرد سال 94 و در بین 50 دستگاه اجرایی استان رتبه نخست را در شاخص « توسعه دولت الکترونیک » به خود اختصاص داده .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یعقوب مزرعه لی گفت : طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی ، اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد سال 94 دستگاه های اجرایی استان و در شاخص « توسعه دولت الکترونیک » با کسب 6/272امتیاز دربین 50 دستگاه اجرایی استان موفق به کسب رتبه نخست شد .

وی افزود : اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی همچنین در شاخص « مهندسی نقش و ساختار دولت» رتبه چهارم ، در شاخص « مدیریت سرمایه انسانی » رتبه پنجم ، در محور « مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی» رتبه ششم و در محور « شاخص های عمومی » نیز رتبه هفتم را در بین دستگاه های اجرایی استان از آن خود کرد .

لازم به ذکر است اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 93 ( جشنواره شهید رجایی ) موفق به کسب رتبه سوم استان شد .

همه ساله طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در کشور و استان های مختلف صورت می گیرد که در سال جاری با توجه به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، این ارزیابی توسط این سازمان انجام می شود .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.