ساری

هشدار ، مسافران مراقب باشند

مدیریت بحران مازندران به مسافران ، درباره برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها ، ساحل دریا و جاده ها هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران همراه با وزش باد و آذرخش امروز و فردا در استان گفت : نیروهای امدادی ، آماده خدمات رسانی در پی وقوع حوادث احتمالی بارش شدید باران در استان هستند .

وی با بیان اینکه توزیع ایرانیت و نیز سقف موقت در مناطق خسارت دیده از توفان اخیر انجام شد افزود : با کمک دهیاری ، شورای شهر و نیز استانداری ایرانیت و نایلون در اختیار صاحبان منازل مسکونی خسارت دیده قرار گرفت .

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تداوم بارش باران تا فردا در استان و مواج بودن دریا به شهروندان و گردشگران توصیه کرد از تردد و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها ، شنا در دریا و استفاده از شناوردهای سبک و تفریحی خودداری کنند .

احمدی،گفت: رانندگان نیز با توجه به لغزندگی جاده ها با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در مسیرها تردد کنند .

وی به دامداران و ساکنان بومی حاشیه رودخانه ها نیز توصیه کرد هنگام بارش شدید باران نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کنند .

طوفان بامداد جمعه 12 شهریور با سرعت 90 تا 130 کیلومتر در ساعت موجب کنده شدن سقف واحدهای مسکونی و خسارت به شبکه توزیع برق و مخابرات مناطق مختلف استان شد .

در این توفان بیشترین خسارت به شهرستانهای آمل ، قائمشهر و بابل وارد شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.