مشهد؛

گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی در مشهد

با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ائمه جمعه استان امروز در مشهد گرد هم آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با حضور آیت الله علم الهدی گردهمایی ائمه جمعه استان با موضوع ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

آیت الله علم الهدی گفت: جامعه ما در مقاطع زمانی با بحران های مختلفی روبرو بوده است که مدیریت این بحران ها با ائمه جمعه است، آن هم به دلیل ارتباطی است که با مردم دارند.

وی افزود: اگر ائمه جمعه در انجام وظایف و حل بحران ها قدم بردارند، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

امام جمعه مشهد افزود:در حال حاضر ما با دو مشکل داخلی و خارجی مواجه هستیم، مشکل داخلی وجود برخی عناصر وابسته است که در تلاشند کشور را به سوی استکبار بکشانند و مشکل خارجی دولت های استکباری هستند که با شگردهای مختلف در تلاش برای ضربه زدن به کشور و اسلام هستند که تا کنون با وجوداقتدار رهبرفرزانه انقلاب اسلامیهیچ گروهی نتوانسته است به اهداف خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: متاسفانه در برخی از مدیریت های کشور روحیه استکبار ستیزی وجود ندارد و همین موضوع باعث شده است که دشمن در برخی مسائل پیشروی کند و بزرگترین مشکل ما در حال حاضر انفعالی عمل کردن برخی مسئولان در موضوعات مختلف است.

آیت الله علم الهدی افزود: ائمه جمعه باید سرباز رهبری باشند و در مسیر بصیرت دادن به مردم و هوشیار کردن آنها در مسیر جنگ نرم از همه توان خود بهره بگیرند،چرا که هدف اصلی حفظ نظام ،حفظ اسلام و خشنودی امام زمان (عج)است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.