آبادان؛

واژگون شدن خودرو مامور پلیس آبادان

خودروی ماموران پلیس آبادان در تعقیب و گریز 2 جوان موتور سوار واژگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شامگاه دوشنبه 15 شهریور ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری 16 شهر آبادان در حال گشت زنی در خیابان شهید منتظری بودند که با 12 جوان که سوار بر 6 موتور بودند روبرو شدند.

موتورسواران که در حالت عادی نبودند خودروی پلیس را دوره کردند و با فحاشی وقدرت نمایی به مسیرشان ادامه می دادند تا اینکه ماموران در این پلان اقدام به دستگیری 2 جوان موتور سوار که در حالت عادی نبودند کردند و در ادامه 5 موتور سوار پا به فرار گذاشتند.

2 پسر جوان در کلانتری ادعا کردند برای تفریح از شهر خرمشهر به آبادان آمده بودند و چون در حالت عادی نبودند شروع به فحاشی و بزرگنمایی کرده اند.تحقیقات پلیسی ادامه داشت و ماموران کلانتری 16 آبادان ساعت 12 شب سه شنبه برای امنیت منطقه در خیابان شهید منتظری شروع به گشت زنی کردند و زمانیکه جلوی پارک رسیدند دوستان دو جوان دستگیر شده را در برابر خود دیدند.

این جوان ها با دیدن خودروی پلیس با چوب و سنگ به سمت خودروی پلیس حمله کردند و پس از درگیری کوتاه بین 3 مامور جوان و 10 جوان مسافر، این افراد سوار بر موتورهایشان پا به فرار گذاشتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود.

ماموران در تعقیب 2 جوان موتور سوار بودند که ناگهان راننده موتور کنترلش را از دست داده و با موتور روی زمین می افتد که راننده پلیس نیز به خاطر سرعت بالایی که داشته در این صحنه برای اینکه با 2 جوان موتور سوار تصادف نکند مسیرش را تغییر می دهد که همین باعث واژگون شدن خودروی سمند ماموران می شود.

در این مرحله 2 جوان موتور سوار جلوی خودرویی را گرفته و سوار بر آن پا به فرار می گذارند و موتورسیکلتشان را در صحنه واژگونی خودروی پلیس رها کردند.

3 مامور پلیس به کمک آتش نشانان از خودرو پیاده شدند و به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند که در گام بعدی تیم ویژه ای برای دستگیری 2 جوان فراری وارد عمل شدند و باساعت 2 بامداد چهارشنبه 17 شهریور ماه ماموران پلیس آبادان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به زمینگیر کردن امیر و یحیی شدند.

تحقیقات  ازاین  متهمان که با پلیس درگیر شده اند ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
عزیز دل کو عکسش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟