آبادان؛

دستگیری سارقان سابقه دار در آبادان

سارق سابقه دار دست به سرقت کابل های سیم برق می زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛چندی پیش ماموران پلیس شهرآبادان در جریان سرقت کابل های برق زیرزمینی در چند شهرک شرکتی قرار گرفتند که سرهنگ سید محسن تقی زاده ، فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیمی ازماموران کلانتری 13 برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شوند.

ماموران در این مرحله با تحقیقات فنی و پلیسی پی بردند باند دزدان کابل های برق به سرکردگی جوانی به نام جعفر که معروف به "جعفر جنی" است تشکیل شده است.

بدین ترتیب ماموران با شناسایی مخفیگاه این سارق سابقه دار در منطقه سلیچ غربی عملیات دستگیری را آغاز کردند وجعفر جنی همراه 2 تن دیگر از اعضای باندش بازداشت شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه دزدان مقدار زیادی کابل برق سرقتی، مواد مخدر شیشه ، سلاح سرد و تجهیزات پیشرفته که با کندن زمین کابل ها را از دل خاک بیرون می کشیدند به دست آمد.

جعفرکه 38 سال دارد در اعترافاتش گفت: به خاطر تامین هزینه های اعتیادمان با دوستانم که در زندان با هم آشنا شده بودیم این باند را راه اندازی کردیم و پول خوبی از فروش کابل های سرقتی به دست می آوردیم.

وی افزود: با تجهیزات کامل وارد شهرک های شرکتی می شدیم و با وجود اینکه سرقت هایمان سروصدای زیادی داشت کسی جرات شکایت از ما را نداشت.

 3 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند و تحقیقات برای دستگیری 4 متهم فراری این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.